Společnost ANAFRA, provozovatel vlastní cloudové infrastruktury a systémový integrátor profesionálních serverových technologií, hledá nového kolegu či kolegyni na pozici Konzultant ERP systému.Láká Tě rozvoj IS, jehož prostřednictvím budeš rozvíjet další podnikání nás či našich klientů?  Jestli ano, tak patříš mezi nás!

Na co se můžeš těšit?

  • Budeš analyzovat, navrhovat, vyhodnocovat a realizovat optimální řešení dle potřeby zákazníka společně s obchodním týmem.
  • Spolupracovat na budování dlouhodobého vztahu s klienty formou školení (např. novinek či legislativních změn), workshopů či předávání hotových částí bude na Tobě.
  • A stejně tak budeš i přímo spolupracovat s programátory nebo sám programovat (pokud umíš).
  • Ať už bude na druhé straně kdokoliv, musíš jej vždy vyslechnout, protože podpora po implementaci produktu je nedílnou součástí Tvé práce.
  • Rozhodně se nesmíš hroutit z řešení aktuálně vzniklých problémů u klienta, ale umět je s klidnou hlavou efektivně vyřešit.
  • Zodpovědnost za implementaci produktu u klienta, jako nastavení harmonogramu výjezdů či aktivní spolupráce při převodu dat budeš mít na starost ty.
  • A budeš občas i cestovat! Kromě dovolené také za zákazníky po celé republice či do zahraničí.

Na koho se těšíme my?

  • Jsme IT tým tělem i duší a s ohledem na náš business hledáme někoho, kdo má skvělou znalost podnikových software.
  • Očekáváme od Tebe zkušenost s velkým ERP systémem či s jeho implementací.
  • Výhodou by bylo, kdybys měl znalost ERP – Helios Orange
  • Čím blíže budeš schopný/á porozumět našim programátorům, tím lépe! Takže s ohledem na náplň práce, bys měl mít za sebou odpovídající studium a jako bonus navíc znalost jazyka SQL a programování.
  • Chceme, abys měl solidní znalost logistických a obchodních procesů firmy, technické přípravy výroby, řízení výroby, ekonomiky nebo účetnictví.
  • Náš parťák by se neměl jen tak něčeho zaleknout, musí být týmový, prozákaznický a komunikativní.
  • Angličtina k IT neoddělitelně patří. Potřebujeme, aby ses vyznal/a ve veškeré anglické dokumentaci a nezaleknul/a ses ani komunikace s klientem.
  • A jak jsme psali — budeš občas cestovat. Proto potřebujeme, abys měl/a řidičák.

Odkud jsme?

Jsme z Rožnova pod Radhoštěm, kam hledáme kolegu či kolegyni. Druhou pobočku máme v Praze — a i tam se občas podíváš.

Co Ti nabízíme?

  • Tvůrčí a zajímavou práci, která bude neustále posouvat Tvé odborné znalosti.
  • Motivující finanční ohodnocení a pohyblivou část mzdy, kterou přímo ovlivní Tvůj výkon.
  • Samostatnost, prostor k osobnímu rozvoji a možnost seberealizace ve velmi atraktivním oboru. Těšíme se na Tvé nápady!
  • Budeš mít pružnou pracovní dobu.
  • 25 dní dovolené.
  • Sick days.
  • Samozřejmostí jsou stravenky v hodnotě 100 Kč.
  • Máme otevřenou firemní kulturu, na nic si nehrajeme.
  • Dostaneš pracovní mobil i laptop — k soukromému užití.
  • A to nejlepší na závěr — neustále Tě budeme vzdělávat, posouvat vpřed a budovat Tvoji kariéru.
  • Nastoupit můžeš ihned

Nastoupit můžeš dle dohody. Udělej první krok — napiš Kristýně na e-mail kristyna.palatova@anafra.cz. Pošli jí své CV a nezapomeň připsat, proč si myslíš, že nám to bude klapat. Kristýna Ti také ráda odpoví na veškeré dotazy, klidně jí zavolej +420 730 898 575.