Neodpovídá vaše stávající serverové řešení vašim potřebám? Společně najdeme optimální variantu i s ohledem na řešení vašich budoucích potřeb, podobně jako se nám to povedlo u společnosti PROROK SPORT, s.r.o.
S čím se na nás zákazník obrátil?
Prodejce sportovního a outdoorového oblečení a obuvi PROROK SPORT, s.r.o., který společně s e-shopem provozuje 7 prodejen, s námi chtěl zkonzultovat vhodnost navrženého serverového řešení. Současný server nedostačoval rostoucím nárokům jejich provozu a stáli před rozhodnutím, zda pořídit nový server s větším výkonem nebo jít do cloudového řešení. Společnost velmi rychle roste v oblasti prodeje sportovního zboží přes e-shop a nebyli si jistí, zda bude nový fyzický server vhodný z pohledu dlouhodobé udržitelnosti a škálovatelnosti.
Potřeba očima zákazníka: Najít serverové řešení reflektující aktuální vývoj společnosti.
Co na to ANAFRA tým?
V prvním kroku jsme provedli audit IT, vymezili slabá místa a navrhli řešení s ohledem na další rozvoj společnosti. Z naší analýzy jasně vyplynulo, že cloudové řešení v tomto případě dává největší smysl. Přišli jsme s nabídkou privátního cloudu, který poběží v naší infrastruktuře ve vlastním datacentru. Pokud je server uložen v datacentru, systém není závislý na konektivitě v dané pobočce. Výpadek lokální konektivty tak neovlivní chod ostatních poboček. Tímto způsobem je zajištěna vyšší dostupnost serveru, který je propojen s e-shopem. Zároveň takto zákazník předejte situaci, kdy by musel opět řešit nedostatek kapacity náhradou za další server.
Jaký byl výsledek?
U zákazníka došlo k migraci fyzického serveru do privátního cloudu dle našeho doporučení. Souběžně s tím se zákazník rozhodl využít i další služby. V současnosti společnosti PROROK SPORT s.r.o. poskytujeme následující služby:
- správa infrastruktury, koncových zařízení
- dodávka a příprava všech HW zařízení
- zajišťování centrální správy antivirové ochrany na všech koncových zařízení
- návrh dalšího rozvoje IT s ohledem na jejich činnost
- zajišťování dodávky a správu softwarových licencí
- implementace BI nad ERP systémem
- pravidelné setkávání a diskuze nad řešení případných problémů a dalšího rozvoje
Co na to zákazník?
S výjimkou dodavatele informačního systému má zákazník na IT služby a dodávky všech HW zařízení pouze jednoho dodavatele, který rychle a spolehlivě vyřeší jakýkoli IT problém. Ví přesně, na koho se obrátit, což mu šetří čas a umožňuje efektivně zajišťovat plynulý chod IT.
Proč ANAFRA?
Neřešíme pouze aktuální problémy. Přemýšlíme nad budoucností. Vždy nás zajímají širší souvislosti daného problémů, které nám pomáhají lépe předpovídat následný rozvoj. Přicházíme pak s řešením, které reflektuje nejen výsledky auditu, ale i potřeby, které mohou vyvstat v souvislosti s růstem společností.