Jak správně reklamovat



První krok

Pro úspěšné přijetí reklamace je potřeba znát některé údaje jako je výrobní číslo (SN/PN), číslo faktury či dodacího listu.

Dále, prosím, přejděte na Reklamační formulář.

Odeslání vadného zboží

Reklamované zboží můžete spolu s fakturou/dodacím listem přinést na naši prodejnu, nebo jej zasílejte na adresu:

ANAFRA s.r.o.
Reklamační oddělení
Bezručova 3015
756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Nejčastěji kladené otázky:

Co potřebuji k reklamaci zboží?

  • Nákupní doklad nebo jeho kopii (faktura nebo prodejka, nikoliv informace o zakázce!)
  • Kontaktní údaje zákazníka, popis závady, atd.
  • Vadné zboží včetně všech jeho součástí v adekvátním obalu (antistatický pytlík, měkké výplně, atd.)

Jak dlouho bude reklamace trvat?

V případě zjištění závady bezprostředně po nákupu bude u většiny zboží vyměněno na počkání. Ostatní zboží bude testováno a opraveno (resp. vyměněno) v co nejkratší lhůtě na základě rozhodnutí reklamačního technika.

Mnou sestavené PC nepracuje správně.

V případě nákupu jednotlivých komponent se předpokládá zákazníkova znalost problematiky hardware a software, tzn. zákazník reklamuje pouze vadné komponenty (nikoliv celé PC). Neoprávněné reklamace budou účtovány dle platného ceníku.

Vrácení zboží do 14 dnů:

ANAFRA s.r.o. svým zákazníkům poskytuje v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů (tzv. MoneyBack).

„Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14-ti dnů od obdržení zásilky veškeré zboží ze sortimentu obchodu www.smicro.cz

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou v souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku zaslány zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 30 dnů.


Podmínky pro vrácení peněz:

  1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  3. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec.)
  4. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.
  5. V případě software s obsahem autorského díla nesmí být zboží vůbec otevřeno. Jedná se zejména o software.

Náhrada nákladů v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy:

V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, které uvádí, že dodavatel má při odstoupení spotřebitele od smlouvy právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.