ANAFRA MeetPoint
Na chaos v rezervacích a zmatek v zasedacích místnostech už můžete v klidu zapomenout. ANAFRA MeetPoint je řešení pro chytré zasedací místnosti — komplexní systém, který bezproblémově integruje náš vlastní rezervační software s působivým hardwarem s PoE napájením. Ekosystém je navržen tak, aby vám usnadnil práci s meetingy a bookováním zasedacích místností.
Je plně propojený s kalendářem
Zobrazuje schůzky v dané zasedací místnosti na současný den, včetně názvu a organizátora. Vše je plně integrované a synchronizované s MS Exchange, Exchange 365 i dalšími platformami. A když založíte schůzku, je během sekundy registrována i v MeetPointu.
Umožní rychlé rezervace i lepší přehled
Jedním klepnutím na tablet si rychle zarezervujete místnost. Aplikace vám poskytne přehled o kapacitě a vybavení místnosti.
Jste připraveni povýšit své zasedačky?
Neplýtvejte svým cenným časem a využívejte výhod MeetPointu. Rádi vám bezplatně předvedeme demo aplikace.
S naším řešením si nekupujete jen produkt — investujete do komplexní služby, která zvyšuje efektivitu, produktivitu, a hlavně vaše pohodlí. Postaráme se o vše od instalace po průběžnou podporu.
O vše se postaráme
Veškerý hardware, montáž a implementaci systému včetně zprovoznění serverové části nabízíme za 15 000 Kč bez DPH. V měsíčním poplatku 399 Kč bez DPH je zahrnuta licence, aktualizace a dedikovaná podpora.
Udělejte první krok k lepším schůzkám a obraťte se na Ing. Gabrielu Chumchalovou
Ing. Gabriela Chumchalová
IT Solutions sales director