HELIOS iNuvio od ANAFRA

  1. Šetřete náklady díky digitalizované evidenci docházky

  2. S námi vám HELIOS padne jako ulitý

  3. SharePoint — Spolupráce a správa dokumentů jako žádná jiná


S námi vám HELIOS padne jako ulitý

Chcete řídit firmu efektivně, automatizovat rutinní operace a snížit provozní náklady?

Helios iNuvio si vás získá svou flexibilitou, my navíc poskytneme kompletní servis.

  • Zajistíme implementaci od A po Z.
  • Přizpůsobíme jej na míru vašim potřebám.
  • Dokážeme jej rozjet on-premise i v cloudu.
  • Poskytneme kvalifikovanou podporu a servis i po implementaci.

Nejsme jen implementátor - denně HELIOS používáme a zlepšujeme

Zašlete nám žádost o nezávaznou konzultaci

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

 
 

V ANAFRA využíváme HELIOS již od roku 2010. Sami jsme prošli celým procesem implementace a známe HELIOS jako své boty – a to ve všech provozních oblastech od nákupu přes sklad, e-shop i expedici až po CRM.

  • Patří mezi nejrozšířenější podnikové informační systémy pro malé a střední firmy.
  • Dokáže přesně reagovat na specifika a požadavky jednotlivých odvětví.
  • Může růst společně s tím, jak poroste vaše firma.

Mějte vše pod jednou střechou

S námi nezískáte jen ERP systém, ale kompletní servis včetně správy IT. Poskytneme vše od hardwaru, přes cloudové služby až po softwarová řešení. Všechny naše interní týmy úzce spolupracují, díky čemuž jsme schopni vše jednoduše přizpůsobit změnám i vašim aktuálním potřebám. Nemusíte řešit, na čí straně je problém. Voláte na jedno číslo, my problém řešíme za vás.

Zapomeňte na dlouhé čekání na vyřízení požadavku, jsme vám k dispozici až 24/7.

Protože vlastní zkušenost je nejlepší učitel

Začínali jsme v roli zákazníka jako obchodní a výrobní firma a po boku přiděleného HELIOS partnera jsme postupně rostli. Časem počet požadavků na partnera převýšil jeho kapacitu a my jsme se rozhodli vzít věci do vlastních rukou. Začali jsme pro nás a naše zákazníky HELIOS spravovat vlastními silami. Díky tomu perfektně rozumíme procesu implementace, a to jak ze strany dodavatele, tak ze strany zákazníka.

Přečtěte si, bez kterých kroků se na cestě k úspěšné implementaci ERP neobejdete.

On-premise nebo Cloud?

Nenechte se zlákat chválou a výhodami ERP systému v cloudu. I přesto, že cloud přináší vyšší úroveň flexibility a zajistí vám přístup k uloženým datům téměř odkudkoliv, nemusí být pro vaši firmu vhodný. I navzdory tomu, že v ANAFRA HELIOS v cloudu máme a přináší nám to řadu výhod, jsme přesvědčeni, že se nehodí pro každého.

Jdeme na to poctivě a vždy hledáme funkční řešení, které dává smysl u konkrétního zákazníka.

 

Klíčem ke správnému rozhodnutí je podrobná analýza:

 

 

 

 

Provozu a potřeb

Odolnosti k výpadkům a jejich vážnosti

Napojení systémů třetích stran

Primární a záložní konektivity

 

Funkce, které na HELIOSu nejvíce oceňujeme:

 
 

Mgr. Andrea Liďáková
HELIOS specialista

+420 778 970 839
andrea.lidakova@anafra.cz