Chceš pracovat s nejnovějšími a nejlepšími technologiemi na trhu a stát se odborníkem v oblasti serverových řešení, na kterého se může spolehnout náš obchodní tým i naši stálí zákazníci? Pak je tato pracovní příležitost přímo pro tebe! Momentálně nám v týmu chybí Návrhář serverového HW – zkušený profesionál, který se stane klíčovou součástí našeho IT týmu.
Proč do toho jít s námi?
- Budeš specialistou na špičkový serverový hardware značky Supermicro, který v České republice exkluzivně zastupujeme. A nejen to – dostaneš příležitost pracovat i s produkty ASUS, ASRock, Gigabyte, Tyan, DELL, HPE a Cisco. Pokud tě baví technologie, máme co nabídnout.
- Máme stabilní a loajální zákazníky, kteří s námi spolupracují řadu let a kterých si vážíme – stejně jako lidí v týmu.
- Podpoříme tě od prvního kroku. Plně tě zaškolíme a zkušenější kolegové ti budou oporou po celou dobu adaptace.
- Dostaneš prostor pro rozvoj a růst. Kromě technické podpory se zapojíš i do školení kolegů z obchodního týmu a budeš tak přirozenou autoritou v oblasti serverových řešení.
- Neustále budeš v kontaktu s novinkami ze světa IT a serverových řešení, který se rychle vyvíjí. K nejnovějším technologiím získáš přístup jako jeden z prvních.
Co tě na pozici čeká?
- Tvorba technických řešení a nabídek pro naše obchodníky v rámci technické podpory obchodního týmu, který se spoléhá na tvoje odborné know-how.
- Tvorba nabídek na míru klientům. Pomůžeš našim klientům najít ideální řešení – zpracuješ nabídky, doladíš detaily a budeš jim k ruce při všech technických dotazech.
- Interní školení, při kterých budeš odbornou oporou pro kolegy – ať už v rámci týmové spolupráce, nebo školení obchodníků na nové produkty či technologie.
- Sledování technologických trendů a novinek ze světa serverového hardwaru, díky čemuž se budeš v tomto oboru neustále posouvat.
Co od tebe očekáváme?
- Nadšení do IT a zájem o IT trendy.
- Týmového ducha, dobré organizační schopnosti a puntičkářskou pečlivost.
- Chuť umět se poprat se specifickými technickými požadavky ze strany klientů (to je pro nás důležitější než délka pracovních zkušeností).
- Angličtinu na dobré úrovni. Potřebujeme, aby ses vyznal ve veškeré anglické dokumentaci a nezaleknul ses ani komunikace se zákazníky.
- S ohledem na náplň práce by byla paráda, kdybys za sebou měl studium IT či technického směru.
- Je možné, že budeš i cestovat. Když budeš mít řidičák, bude to fajn, ale i bez něj se obejdeš.
Co ti za to nabídneme?
- Flexibilní pracovní dobu a možnost seberealizace.
- 25 dní volna + sick days.
- Stravenkový paušál v maximální výši.
- Multisport kartu nebo příspěvek na penzijní pojištění - záleží na tvých preferencích.
- Profesní růst a možnost se neustále vzdělávat.
- Přátelskou a otevřenou firemní kulturu – jsme k sobě féroví, dáváme si zpětnou vazbu, která nás posouvá vpřed, a posilujeme vztahy na firemních akcích (teambuildingy, společné snídaně, vánoční večírek apod.)
- Místo na pobočce v Rožnově pod Radhoštěm, kam můžeš nastoupit ihned nebo dle dohody.
Udělej první krok — napiš Kristýně na e-mail kristyna.palatova@anafra.cz, přilož své CV a připiš, proč si myslíš, že by nám to klapalo.
Potřebuješ o této pozici vědět více? Klidně Kristýně zavolej na +420 730 898 575, ráda ti odpoví na veškeré dotazy.