Návod: Nastavení Emailového klienta po migraci
Podpora a servis Připojení na emailové servery ANAFRA Návod: Nastavení Emailového klienta po migraci
- Klikněte na „Soubor“:

- Dále klikněte na „Nastavení účtu“:

- Vyberte „Nastavení účtu…“:

- Vyberte Váš E-mailový účet, který chcete změnit:

- Klikněte na „Změnit“:

- Do pole Server příchozí pošty vložte „imap.anafra.net“, a do pole Server pro odchozí poštu (SMTP) „smtp.anafra.net“:

- Zadejte své Heslo (Uživatelské jméno zůstává stejné):

- Klikněte na „Další nastavení“:

- Dále klikněte na lištu „Upřesnit“:

- V nastavení Server příchozí pošty (IMAP) vyberte typ šifrovaného připojení „SSL“ a zkontrolujte, zda se port nastavil na „993“. V nastavení Server odchozí pošty (SMTP) vyberte typ šifrovaného připojení „TLS“. Dále změňte port pro SMTP na „587“. Potvrďte tlačítkem „OK“:

- Klikněte na „Další“:

- Pokud jste vyplnili vše správně, test nastavení účtu proběhne úspěšně. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Zavřít“:

- Nakonec klikněte na „Dokončit“:


































































