Návod: Nastavení Emailového klienta po migraci


  1. Klikněte na „Soubor“:
  2. Dále klikněte na „Nastavení účtu“:
  3. Vyberte „Nastavení účtu…“:
  4. Vyberte Váš E-mailový účet, který chcete změnit:
  5. Klikněte na „Změnit“:
  6. Do pole Server příchozí pošty vložte „imap.anafra.net“, a do pole Server pro odchozí poštu (SMTP)smtp.anafra.net“:
  7. Zadejte své Heslo (Uživatelské jméno zůstává stejné):  
  8. Klikněte na „Další nastavení“: 
  9. Dále klikněte na lištu „Upřesnit“: 
  10. V nastavení Server příchozí pošty (IMAP) vyberte typ šifrovaného připojení „SSL“ a zkontrolujte, zda se port nastavil na „993“. V nastavení Server odchozí pošty (SMTP) vyberte typ šifrovaného připojení „TLS“. Dále změňte port pro SMTP na „587“. Potvrďte tlačítkem „OK“: 
  11. Klikněte na „Další“:
  12. Pokud jste vyplnili vše správně, test nastavení účtu proběhne úspěšně. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Zavřít“:
  13. Nakonec klikněte na „Dokončit“: