Návod: Nastavení Emailového klienta po migraci
Podpora a servis Připojení na emailové servery ANAFRA Návod: Nastavení Emailového klienta po migraci
- Klikněte na „Soubor“:
- Dále klikněte na „Nastavení účtu“:
- Vyberte „Nastavení účtu…“:
- Vyberte Váš E-mailový účet, který chcete změnit:
- Klikněte na „Změnit“:
- Do pole Server příchozí pošty vložte „imap.anafra.net“, a do pole Server pro odchozí poštu (SMTP) „smtp.anafra.net“:
- Zadejte své Heslo (Uživatelské jméno zůstává stejné):
- Klikněte na „Další nastavení“:
- Dále klikněte na lištu „Upřesnit“:
- V nastavení Server příchozí pošty (IMAP) vyberte typ šifrovaného připojení „SSL“ a zkontrolujte, zda se port nastavil na „993“. V nastavení Server odchozí pošty (SMTP) vyberte typ šifrovaného připojení „TLS“. Dále změňte port pro SMTP na „587“. Potvrďte tlačítkem „OK“:
- Klikněte na „Další“:
- Pokud jste vyplnili vše správně, test nastavení účtu proběhne úspěšně. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Zavřít“:
- Nakonec klikněte na „Dokončit“: